Нешто тражите?

уторак, 20. септембар 2011.

"Пијем & шијем" поклања вам мантилић за девојчицу!

Представљамо вам Пијем & шијем. Под овим духовитим називом крију се уникатни одевни предмети и лутке маштовите Милене Благојевић. Милена је од детињства заљубљеник у ручни рад, а однедавно се озбиљно посветила креирању невероватно веселих и оригиналних капутића, као и капа, хаљиница, лутки, брошева... Шивење у комбинацији са везеним, хекланим и плетеним детаљима заштитни је Милениних рукотворина.
"Све ме инспирише. Бајке, време, музика, књиге…волим да ствари које направим имају причу, да дају неку поруку…Макар се трудим ( последњих пар капутића које сам направила су такви) да буде тако. Уникатно и са поруком. Недавно сам радила, рецимо, капутић са црним овчицама, онда један са принц – жабцем, и управо сам завршила један са принцезом – сањалицом…Тај са принцезом има и мој први вез…извезла сам фразу „…и живели су дуго и срећно…“ на италијанском, на леђима капутића." прича Милена у интервју који је недавно објавио сајт Мамин свет.


Милена и "Пијем & шијем" спремили су изненађење за читаоце Детињарија. У питању је вредан поклон - мантилић за девојчице са два лица, за узраст од 5-6 година (вел. 122)
.

Добитника ће методом случајног узорка одлучити RANDOM.ORG. Како да учествујете? Пратите следећа упутства:

Постаните фан Детињарија на Фејсбуку или кликните Прати/Follow на десној страни блога.
Оставите коментар овде испод текста поста и у њему напишите своју и-мејл адресу како бисмо могли да Вас контактирамо ако сте добитник.
Кликните Свиђа ми се/Like испод наслова поста и тиме скрените пажњу својим Фејсбук пријатељима на наш giveaway.

Док чекате резултате наградне игре, погледајте шта се још нама много допало, и обавезно постаните фан Пијем & шијем Фејсбук стране, како бисте редовно могли да уживате у новим Милениним креацијама!
















Pin It Now!

99 коментара:

  1. Mnogo su slatki
    m.andjela@open.telekom.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Bravo!Ovo je,po meni, lepse od vecine renomiranih prozvodjaca!Iskreno sam odusevljena!Sve pohvale!
    marijakrstic79@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  3. Za prave devojcice...:)
    katarina.pejcic@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  4. predobri su. aj jedan za moju bratanicu. :) ddragana35@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. Milena draga puno uspeha ti zelim u daljem radu.
    Ovo je super promocija :)
    Svojim kvalitetom i originalnoscu ces uspeti.

    co.jovanovic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  6. Bas bih volela da dobijem kaputic!
    tanjakat@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Skoro sam se upoznala sa Mileninim kreacijama putem FB-a, i malo je reći da sam oduševljena! Očarana sam totalno!

    jowanica26@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  8. Prelepo <3

    danijeladudukovic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  9. Originalno!!!!
    catherine290505@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  10. Svaka cast za sve, nemam reci... Istina je sto neko rece bolje od nekih renomiranih, markiranih, ma originalno... marija.ljubic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  11. Svaka čast na kreacijama. Predivne su.
    tamara1401@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  12. prelepi su, prelepi! kako bih ja rado nosila jednog malog princa - oborio me s nogu skroz <3
    oljam034@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  13. hoću ja da dobijemmmmmmmmm!

    mmkaladunegold@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  14. kaputici su preslatki! citati i princeze su zaista postalitvoj zastitni znak. potpuno nesvakidasnje, originalno, a koliko sam cula kvalitetom mnogo ispred svega na nasem trzistu.a mala manekenka je secerlema prava!
    brankilica@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  15. Preeeleepo!!!
    lorencinzivkovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  16. divan poklon za predstojeci rodjendan jos kada bi imali malo srece.cekam
    andrijanacurovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. prelepe su stvarčice, oduševljena sam! ... moja klinceza bi bila preslatka u ovoj garderobi :)
    suzana.vuksanovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  18. Romanticno i slatko!!!
    bikchica@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  19. Da pozelis da rodis tri cerke odjednom...
    olivera.v@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  20. Divni kaputici, divne ideje, za sive, hladne dane u divnim bojama!
    jejlan@yahoo.co.uk

    ОдговориИзбриши
  21. Moja devijcica ima 4 godine.Zamisljam kako bi divno izgledala u ovom mantilicu.:)
    dacaa1976@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  22. Originalno, nema šta!!!

    worldkolors@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  23. Želimo ga,posebno moja Ksenija,ima šest godina,i divno bi joj stajao, plus slaže nam se uz okice!!! :-)
    cicovicolivera@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  24. EXTRAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!

    garovica@open.telekom.rs

    ОдговориИзбриши
  25. Au kakvo prijatno iznenadjenje,preslatki su kaputici
    nevenkasimic68@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  26. Prelepi su ,zeno imas zlatne ruke ,svaka cast!!!

    ОдговориИзбриши
  27. Mi imamo jedan njen mantilic :D Prelepe su stvarcice, zaista a i Milena je sjajna. Cene su stvarno pristupacne, da nekazem "jeftine", pogotovu sto se radi o unikatnim stvarcicama koje su inace jako skupee!! Tako da....toplo preporucujemo. Pratite njen rad i na fecebook-u.

    ОдговориИзбриши
  28. svaki me put odusevi kreativnost i inspiracija stvaraoca, a ne treba ni komentarisati koliko ce svaka devojcica koja ponese jedan od ovih mantilica biti pravi mali "unikat"

    branislavabulatovic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  29. Prelepo. Za devojcice koje zele da budu drugacije!Prelepo. Za devojcice koje zele da budu drugacije! Jankov.ivana@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  30. Fantasticne kreacije. A jos interesantnija osoba koja stoji iza njih.
    Bravo!
    sanjasa@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  31. kaputići su diiivniii :)) ivana.vukic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  32. Prelepi i kreativni kaputići ! Sve pohvale za Milenu .
    najdanovici@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  33. FANTASTICNO!!!
    Kaputici su predivni. Pratimo vas redovno ali ovo vam je od sada najlepsi pokloncic. Svaka cas
    martinina.mama@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  34. Idealno za moju malu cerkicu. Mnogo je lepo
    tatatonib@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  35. Ja imam 3 unuke....bas bi mogle da noise ovakvu jaknicu
    bakaljilja6@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  36. Vrlo su retki odevni predmeti sa dva lica. Hvala vam na razbijanju monotonije odevanja za devojcice!Samo nastavite da nas iznenadjujete!

    ОдговориИзбриши
  37. I da moj mail zaboravih
    milosdyu@open.telekom.rs

    ОдговориИзбриши
  38. sjajan mantilic
    vekamijamel@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  39. super je
    palcica75@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  40. Ovo je sve prelepo <3
    marijap76@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  41. Предивни су, сјајан поклон!

    ОдговориИзбриши
  42. Milenica Carobnica!

    Lepota je u jednostavnosti, a oplemenjivanje ovih modela unikatnim aplikacijama i vezenim citatima daje im jedinstveni kvalitet.

    Sanja Ciganovic

    ОдговориИзбриши
  43. Ja redovno gledam sve njene radove ali ne mogu da dodjem do njih, kapicu sam dobila na poklon ali još nisam uspjela da ga preuzmem jer sam u drugoj državi :) Republika Srpska, tačnije Bijeljina...
    mantilić sa dva lica je genijalan...

    branka_cvjetkovic@live.com

    ОдговориИзбриши
  44. Ragazzi, hvala vam puno puno na ovako divnim komentarima i podršci! <3 Naravno, hvala i Detinjarijama i sigurno će biti još ovakvih akcija <3
    Branka, ja sam mislila da smo se nas dve dogovorile :) Vaša kapica Vaš čeka u svakom slučaju, nisam ja zaboravila na Vas, taman posla, moj stoti like :) Samo čekam priliku da je dostavim u BiH <3

    ОдговориИзбриши
  45. Прелепе стварчице!
    milos_suzy@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  46. Kad vidim ovakve stvarčice bude mi mnooogooo žao što nemam malu devojčicu (moja devojčica ima već 15 godina, a mlađe je dečak ;-) U svakom slučaju, naša komšinica (najbolja drugarica mog sina) bi bila više nego oduševljena ovakvim odevnim predmetom - a i njena mama, da se ne lažemo!!!

    kikovicm@open.telekom.rs

    ОдговориИзбриши
  47. Svaka cast!!!!!!!! Prelepo!!!!!!!!


    i ja pijem al neznam da sijem :P

    ОдговориИзбриши
  48. Zaboravih da napisem mail, mozda mi se posreci :))) Iva u novembru puni 5 i bas bi joj odgovarao

    irssa84@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  49. Extra je

    dekilegenda07@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  50. smrc...imam 2 decaka, ali nasa kumica bi bila najlepsa u kaputicu poput ovih...bez reci, predivno... a da smislite i nesto za decake?! :)

    sanjatomic15@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  51. Draga Sanja, hvala <3 Nema razloga za tugu :) Ima modela za dečake :) Ovaj Mali Princ je rađen za jedan dečački đubretarac :)

    ОдговориИзбриши
  52. Ovo je pre predobro :) bajke978@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  53. Baš bi mi dobro stajao :-D danica.bombonica@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  54. Super :)

    davidof009@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  55. preslatko;))
    tiki94@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  56. Za moju susumigu :)
    mijat09@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  57. WOW divno je.Bas bi volela za moju malu bubicu.:)
    verica.moni@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  58. Divno:)
    shmushi_82@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  59. ZA VAS SAM CULA PRE MESEC DANA I ZNAM LJUDE KOJI SU PORUCILI MANTILICE KOD VAS PRELEPE KREACIJE IMATE DIVNU MASTU I VEOMA STE KREATIVNI KAPUTICIMA SAM LICNO ODUSEVLJENA I VERUEJM DA CEMO I MI BITI JEDNOG DANA OBUCENI U NESTO STO SU VASE RUKE PRAVILE,MOZDA BAS OVAJ PUT!HVALA

    ОдговориИзбриши
  60. ZABORAVIH DA POSTAVIM MAIL ;)

    ivanasmrzlic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  61. Prelepi kaputici nasim slatkim devojcicama ce prelepo stajati u hladnim zimskim danima....
    snezanena85@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  62. Mila, ovo je predivno! Nemoj stajati sa radom, ni kada pocne oktobar, ovaj talenat treba negovati!!!

    zakici@neobee.net

    ОдговориИзбриши
  63. Zaboravih mejl uz komentar Prelepo.Sjajan poklon!
    primaria777@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  64. ...We love it!...♥♥♥

    ivana.mrakic@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  65. mi imamo vec i prezadovoljni smo, ali ovo se svidja nasoj kumici, pa za nju

    kmelev@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  66. Prelepo!
    cat.gordana@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  67. Jednostavno originalno! Bravo!!!
    deni017@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  68. Zacarane smo ~moja dusica i ja :) sve pohvale!
    zaklina@evizo.net

    ОдговориИзбриши
  69. Mojoj Sari bi sigurno najlepše stajao ovaj mantilić.

    stojkovicb@gspns.rs

    ОдговориИзбриши
  70. Pa kažu da se snovi ne ostvaruju... samo sam ja porasla!Predivno, neko je konacno uradio pravu stvar! Svaka čast, samo NAPRED!
    berg@t-com.me

    ОдговориИзбриши
  71. napokon nesto novo, drugacije, jedinstveno za sve nase klinceze. bobana.s79@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  72. ja ne znam dal bi moja tvrdoglava cerka nosila ovako nesto lepo posto je navikla na batine stvari..svi se iznenade kada je nagovorim da obuce suknjicu..ali...drzte mi palceve posto je pocela da trazi da lakira nokte....stvari se menjaju.narasa.klicentije@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  73. divni kaputići... draga Milena, čestitam na kreativnosti

    janja_stamenkovic@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  74. Ovakve stvari cine zivot srecnijim! Da vam nikad neponestane ideja!
    hejduda@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  75. sve je prelepo,divno, savrseno!
    zaklina1102@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  76. Originalno i prelepo za male smizle! Odusevljena sam!!!
    bilja_z@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  77. Ovo je bozanstveno!Neobicno-jednostavno.Ovo je retro!Kao da sam zavirila u sopstveni ormar iz detinjstva,samo osvezen mirisom poljskog cveca,obojen duginim bojama,posut vilinskim prahom...mmmmmmmmm...videte,prelepo jeeeeee da bih mogla da poletim...
    S.milijana@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  78. Genijalno.
    Kad vidim ovako nesto, zazalim sto nisam mala.
    Ali zato imam jednu malu princezu koja moze da uziva u ovako lepim stvarima.

    Svaka cast na idejama.
    masimic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  79. http://4.bp.blogspot.com/-pYb4sr5TvYM/TnjnVq2eizI/AAAAAAAAAFs/3-FeZRRvMOc/s1600/282135_136138006474295_134616603293102_234689_2400736_n.jpg koja je cena ovog mantilica?

    ОдговориИзбриши
  80. Fenomenalno. Ostavili ste me bez daha :-*
    cecagaspar.gmail.com

    ОдговориИзбриши
  81. Jako prelepo! Divni mantilici za male smizle!
    erakmarija@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  82. Mastovito i ukusno! Da ih pojedes!
    ema.petrovich@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  83. Ovo je praznik za oci,gospodja Milena sigurno zivi u svetu bajki i svoju mastu vesto pretoci u delo.Divim se ljudima koji ne kopiraju druge vec su originalni na ovakav nacin!!!!!
    e-mail:emimlad@sezampro.rs

    ОдговориИзбриши
  84. otkaceno i veselo!
    slobodanka.prodanovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  85. Predivno i mastovito
    dusaniveta@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  86. milena herceg novi5. март 2013. 16:14

    predivno nema sta<3<3<3

    ОдговориИзбриши

Блог о лепим стварима за децу - дизајну, дечјој одећи и моди, играчкама, беби опреми, књигама и сликовницама, филму и позоришту за децу