Холандски модни дуо „Виктор и Ролф” прошлог месеца су избацили на
тржиште колица под називом „Мој први аутомобил”, у сарадњи са компанијом
„Бугабу” у унисекс верзији са сребрним раткапнама, дршком прекривеном
лажном кожом, регистарском таблицом и шофершајбном.
„Момци који не оду да купе колица за бебу пропуштају златну прилику да се разбацују фразама попут ’радијус окретања’, ’перформансе ван пута’, ’јачина амортизера’”, пише један амерички веб-сајт посвећен
родитељству.
Представник компаније „Бугабу” у Француској Витал Ледру каже да се колица сада дизајнирају како би се допала мушкарцима, са суспензијама, точковима, системима кочница – свиме са чиме очеви могу да се поистовете.
Дизајн за очеве није остао само на колицима већ се протеже и на аксесоаре – торбу за пелене.
У „Бугабуу” она је претворена у торбу у коју све стаје, направљену од црне коже, унисекс модела иако нагиње ка мушкарцима. У њој се налази и посебан одељак за компјутер, као и џепови за флашице, марамице и наравно пелене.
„Ја сам отац и када изведем ћерку за викенд не желим да са собом теглим торбу на цветиће”, објашњава Ледру из „Бугабуа”.
Када је реч о избору колица за децу, произвођачи дечјих колица и трговци кажу да су млади очеви све чешће ти који доносе коначну реч. (Политика)
„Момци који не оду да купе колица за бебу пропуштају златну прилику да се разбацују фразама попут ’радијус окретања’, ’перформансе ван пута’, ’јачина амортизера’”, пише један амерички веб-сајт посвећен
родитељству.
Представник компаније „Бугабу” у Француској Витал Ледру каже да се колица сада дизајнирају како би се допала мушкарцима, са суспензијама, точковима, системима кочница – свиме са чиме очеви могу да се поистовете.
Дизајн за очеве није остао само на колицима већ се протеже и на аксесоаре – торбу за пелене.
У „Бугабуу” она је претворена у торбу у коју све стаје, направљену од црне коже, унисекс модела иако нагиње ка мушкарцима. У њој се налази и посебан одељак за компјутер, као и џепови за флашице, марамице и наравно пелене.
„Ја сам отац и када изведем ћерку за викенд не желим да са собом теглим торбу на цветиће”, објашњава Ледру из „Бугабуа”.
Када је реч о избору колица за децу, произвођачи дечјих колица и трговци кажу да су млади очеви све чешће ти који доносе коначну реч. (Политика)
Нема коментара:
Постави коментар