Нешто тражите?

среда, 23. октобар 2013.

Нови поклон Креативног центра - књига за подстицање читалачког самопоуздања!


Нови наслов Креативног центра намењен деци која тек савладавају своје прве читалачке кораке је Музичар с цилиндром и цветом на реверу. Нови наслов из едиције за подстицање читалачког самопоуздања "Од читања се расте" написала је  Драгана Кршенковић Брковић а илустровао ју је Александар Золотић.


Радознала Сања без престанка нешто запиткује. Толика питања траже одговоре − где то лист, ношен ветром, путује, где снови бораве кад је она будна? Главни јунак једне заборављене књиге одлучује да јој помогне. И тако отпочиње ова прича.

Музичар с цилиндром и цветом на реверу
Аутор: Драгана Кршенковић Брковић
Илустратор: Александар Золотић
Издавач: Креативни центар, 2013.

 
Креативни центар поклања читаоцима Детињарија 2 примерка ове књиге.

Како да учествујете? 

Оставите испод текста коментар и у њему напишите која је прва књига коју је ваше дете самостално прочитало?
 
Не заборавите да напишете и своју и-мејл адресу како бисмо могли да вас контактирамо.


Ево и резултата претходне наградне игре Креативног центра. Оставили сте 45 коментара, а по примерак књиге Хедвига и Макс-Улов освојили су andrej.prislan@sbb.rs и Bubissa@gmail.com. 
 
Честитамо добитницима које ћемо контактиратиради договора око преузимања награде. Осталима желимо више среће следећи пут. Останите уз Детињарије!
 
Pin It Now!

75 коментара:

  1. Prva procitana knjiga samostalno je Zuca :D
    Zelimo ovu knjigu, vrebamo je vec neko vreme ....
    Tina milivojevic81@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divna je :*
    danielsokac@sbb.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Mi smo jos uvek na bukvaru-predskolci smo :)
    anagonivastanin@ymail.com

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepa :) za nas
    ikuc26@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. Za nasu malu kolekciju
    drkarloc@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. Pravi izbor :)
    dunjeska08@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Pročitala je knjigu Bambi.
    najdanovici@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  8. Moje dete jos uvek ne cita :) ali najvise voli da slusa "Petar Pan"-a :)
    ristic.natasa@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  9. Moja ćerkica tek ulazi u svet knjige. Trudi se i sriče. Svaki dan sve bolje i tečnije. Volela bih da joj ova knjiga bude prva koju će samostalno pročitati.

    tatjana.burcer@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. Crvenkapa
    masacz48@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. maza i lunja gocamiticr@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  12. Прва прочитана књига је "Принцеза и жабац", издавач Лагуна. Тренутно чита "Музикалног миша".
    nevena.zogovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  13. jos uvek je mala,pa citamo zajedno.:)
    hristi981@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  14. Za nasu malu devojcicu :)
    nimak_sonja@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  15. Moj unuk je predskolac,zna sva slova i pocinje da cita.Vise srice,nije mu lako,ali se zdusno trudi.
    dzivaljevic46@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  16. Najstarija je prvo pročitala Žuću. Mladji brat i sestra idu njenim stopama, mada pokušavaju da čitaju i slikovnice o Ani.
    danijelajakovljevic78@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. jos uvek mama cita, volela bih da ova knjiga bude prva koju ce moja malena da procita samostalno ...
    not4umaya@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  18. prva knjiga koju je moje dete procitalo je ''Andersenove bajke" zveki14@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  19. Prva knjiga koju je moje dete samostalno procitalo bila je bajka Olovni vojnik.
    makeup.ane@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  20. Maja-mala mama!
    duska.djajic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  21. Vecina knjiga pisana je latinicom, sto predstavlja problem za citanje jer dolazi do nesklada. Knjige su pisane za decu mladjeg uzrasta, a ta deca kasnije uce latinicu. Mi citamo knjige koje su bile deo lektire pre 20, 30, 40 godina. Citamo "zdravu "literaturu". Voleli bismo da citamo i o ovom muzicaru, posto se, s druge strane, bavimo i muzikom. ;) Pozdrav!
    ishtarastra@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  22. Самостално је прочитала неколико сликовница али се још није упустила у авантуру да прочита сама неку књигу. Али спремна је, чекамо са радошћу кад ће се и то догодити.

    draganaradeka@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  23. Jos uvek smo u fazi slusanja. Pocinje da cita po nekoliko reci.
    saki_grac@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  24. mama cita a ja slusam, radovacemo se jednoj :)

    anaarts16@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  25. Ljutito mece
    mico.beba@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  26. tajni grad tea stilton
    ekulevska@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  27. misterija u parizu tea stilton
    inestasic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  28. ostrvo s blagon stilton
    mojkapric@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  29. velika guzva u njujorku
    stilton
    elenaelenaelena49@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  30. super,uvek najbolje od vas

    gosanks@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  31. kreativni centar uvek najbolje za decicu :-)
    ivkova@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  32. moja cerka je tek letos pocela da cita knjige sama procitala je mia i vilenjaci milijana555@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  33. Vuk je mali da bi čitao samostalno. Voli kada mu mama čita Veselu zoologiju, Žvrljalicu kada popunjava, Svaštaru..
    djordjevichmarija@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  34. mi trenutno ucimo čitanje i dobro nam ide,znamo sva slova i uspevamo procitati kratke,jednostavnije reči za sada...to je sjajan početak,zar ne?!a mama je dosada svojim princezama pročitala punooo,puno naslova kreativnog centra,uskoro ce one citati i same!
    lana.prislan@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  35. alisa u zemlji cuda maza3355@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  36. Prva procitana knjiga samostalno je Zuca
    natasaglisic@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  37. Kod nas se upravo vežba čitanje (prvo, samostalno) uz knjigu dobijenu za rođendan - "Šta to želi kučence Neli", Simeona Marinkovića.
    boskoljubicica@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  38. Još uvek smo mali i ne znamo da čitamo. mmmmilica@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  39. Jos uvek smo mali za samostalno citanje ali knjige volimo vise od svega.
    olivera.v@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  40. Moja Una cita sama,u prvom je razredu,i koliko se ja secam medju prvim knjigama bila je Luka iz oluka.
    s.milijana@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  41. Sara je prvu knjigu samostalno citala Od citanja se raste.
    oliverabarevacki@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  42. Moj sin tek uci slova,u prvom je razredu i sad uci da cita,tako da jos uvek nije procitao ni jednu knjigu,ali je danas sam citao pesmicu "Deda" koju ima da nauci napamet za skolu i mogu da vam kazem da mu odlicno ide! Ponosna mama :) stosic.anita@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  43. Iz nekog razloga neće komentar da prihvati....Tek učimo da čitamo, ali imamo omiljene knjige i čitamo svako veče prije spavanja :)...vesna.vukmirovic@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hi sve mi je za ovu malu poruku komentar, ali bilo bi nepošteno od mene da ne hvali onaj koji mi je dozvolio da dobiti kredit da plati svoje dugove i račune. Svi moji život, ja svjedoče da ova dama Marie CERVANTES jer me samo oslobađa od tereta. Dao sam ga udarac sa slanjem e-pošte i radio, dvojica mojih kolega su također dobili sredstva od nje bez ikakvih poteškoća.
      A lične projekta dragi svoje srce i želite vidjeti dolaze brzo plodom, želite konsolidirati svoje dugove u narednim danima. Molimo Vas da kontaktirate joj e-mail adresu (mariecervantes@financier.com)

      Избриши
  44. Ova knjiga bi nam bas pomogla da pocnemo citanje koje sada ucimo uz pomoc bukvara tako da nam je to prva knjiga ako se tako moze nazvati moje devojcice koja je sada predskolac
    jasminatrajkovic76@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hi sve mi je za ovu malu poruku komentar, ali bilo bi nepošteno od mene da ne hvali onaj koji mi je dozvolio da dobiti kredit da plati svoje dugove i račune. Svi moji život, ja svjedoče da ova dama Marie CERVANTES jer me samo oslobađa od tereta. Dao sam ga udarac sa slanjem e-pošte i radio, dvojica mojih kolega su također dobili sredstva od nje bez ikakvih poteškoća.
      A lične projekta dragi svoje srce i želite vidjeti dolaze brzo plodom, želite konsolidirati svoje dugove u narednim danima. Molimo Vas da kontaktirate joj e-mail adresu (mariecervantes@financier.com)

      Избриши
  45. Pcela i bumbar
    goxy9333.gmail.com

    ОдговориИзбриши
  46. Milica ide kod lekara... dusica.sanader@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hi sve mi je za ovu malu poruku komentar, ali bilo bi nepošteno od mene da ne hvali onaj koji mi je dozvolio da dobiti kredit da plati svoje dugove i račune. Svi moji život, ja svjedoče da ova dama Marie CERVANTES jer me samo oslobađa od tereta. Dao sam ga udarac sa slanjem e-pošte i radio, dvojica mojih kolega su također dobili sredstva od nje bez ikakvih poteškoća.
      A lične projekta dragi svoje srce i želite vidjeti dolaze brzo plodom, želite konsolidirati svoje dugove u narednim danima. Molimo Vas da kontaktirate joj e-mail adresu (mariecervantes@financier.com)

      Избриши
  47. Knjigu - Kо где живи? | Емануела Бусолати
    dzuli_dzuli@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  48. Jos uvek citamo zajedno:-) iliczeljko41@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  49. knjigu su najbolji poklon :)
    danijelalabudovic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  50. Volimo knjige!!!
    volic.nina@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  51. Mi jos uvek citamo zajedno.
    masimic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  52. "Da sam ja Eskim" :)
    boskoljubicica@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  53. "Hajdi na moru",a zatim i citavu knjigu
    jaca_1979@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  54. moja cera bi se obradovala jos jednoj knjizi, jer je pocela sama da cita
    alimpicmirjana@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  55. mi jos uvek necitamo samostalno posto imamo dve ipo i cetiri godinice ali tu je mama koja cita za nas.tako da bi se obradovali novoj knjizi.unapred hvala.

    ОдговориИзбриши
  56. Moja devojcica uci da cita predskolac je ali obozava knjige.Jos uvek citamo zajedno ali bismo voleli da ovo bude prva knjiga koju je sama procitala.vesna_gligoric@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  57. Procitala je Zucina prva setnja :)
    olivera.delic.07@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  58. LILI GALAMA /Otkacena sreda,nasa prva procitana knjiga

    ОдговориИзбриши
  59. Prvak jos uvek cita "Luka iz oluka". Bice to prva knjiga, samo mu treba jos malo vremena i vezbe.
    mama.kaja@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  60. Gospodin Buca se izgubio,to je prva knjiga moje devojcice.zaraleander7@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  61. Maja mala domacica
    nevenkasimic68@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  62. Buduci da smo tek posli u prvi razred, prva u celosti samostalno procitana knjiga je Price o princevima i princezama (Edicija Korak po korak - Laguna). Za sad i jedina..... Sadrzaj odlicno zvuci, meni se licno dopada podela reci u dva reda (npr.zabora-vljala) jer to jos nismo savladali.... :)

    ОдговориИзбриши
  63. Kada smo shvatili da u dečjoj biblioteci ima i knjiga namenjenih najmlađem uzrastu, a ne samo onih za samostalne čitače, biblioteka je za nas postala mesto za najbolji provod kada je kišno vreme. Bilo je teško izabrati samo pet među svim tim policama! A onda dođemo kući, topao čaj, i još toplija priča. Sada ćera čita sama, i sebi i bati, a počela je sa Pepeljugom.
    sanjaned@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  64. Tek nam slede godine kada će naši klinci naučiti da čitaju, ali, već od malih nogu pokazuju ljubav prema knjigama... svako veče ili dnevno spavanje moramo čitati neku priču :)
    dixyns@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  65. Tek ćemo da čitamo samostalno. Još smo mali, ali mnogo volimo knjige! A možda da nam ovaj poklončić bude prva pročitana knjiga;) Pozdravčić
    dragana0605@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  66. Jos nisam tu radost osetila
    da vidim moju devojcicu da sama cita..
    Uzme knjigu i prica po slikama :)

    Tri godine ima i nadam se da ce zadrzati tu ljubav,
    nista ne moze da zameni to blago,
    to kada je knjiga u rukama..

    galsanja84@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  67. Hi sve mi je za ovu malu poruku komentar, ali bilo bi nepošteno od mene da ne hvali onaj koji mi je dozvolio da dobiti kredit da plati svoje dugove i račune. Svi moji život, ja svjedoče da ova dama Marie CERVANTES jer me samo oslobađa od tereta. Dao sam ga udarac sa slanjem e-pošte i radio, dvojica mojih kolega su također dobili sredstva od nje bez ikakvih poteškoća.
    A lične projekta dragi svoje srce i želite vidjeti dolaze brzo plodom, želite konsolidirati svoje dugove u narednim danima. Molimo Vas da kontaktirate joj e-mail adresu (mariecervantes@financier.com)

    ОдговориИзбриши
  68. Trenutno Izdavanje Out financija i kreditne

    24hour zajam usluga je jedan od najvećih osigurani zajmovi tvrtkama u Velikoj Britaniji, a naše ljubazno i iskusno osoblje u mogućnosti obraditi vaš zahtjev brže i učinkovitije. Vi svibanj posuditi preko bilo koji termin od 1 do 25 godina i posuditi bilo koji iznos od £ 2.000 do £ 50.000.000,00 za bilo koju svrhu. Uz niske kamatne stope od 3% na sve dijelove svijeta. Aplikacija je dostupna za prijavitelje koji su 18 godina i iznad.

    Za više informacija, molimo kontaktirajte putem e-maila: 24hourloanservice2011@gmail.com
    pozdravi
    Larry Fox

    ОдговориИзбриши

Блог о лепим стварима за децу - дизајну, дечјој одећи и моди, играчкама, беби опреми, књигама и сликовницама, филму и позоришту за децу