Нешто тражите?

понедељак, 8. април 2013.

Вулкан издаваштво представља вам популарне романе Џеклин Вилсон

Џеклин Вилсон је најбоље продавана ауторка у Енглеској, одмах после Џоане Роулинг. 
Њени романи баве се одрастањем у савременом свету, свакодневним проблемима, радостима и жељама данашње деце. Централне теме су породица и пријатељство.
Написала је преко стотину књига за децу а Вулкан издавашво представља вам два њена популарна романа:
 
Издавач: Вулкан издаваштво

"Тања је на врху папира нацртала дугачку линију неба, а тачно изнад мене велико жуто сунце са расутим зрацима.
Онда је исписала наслов. Рукопис јој је био нечитак, а једну реч је погрешно написала, али ми све то није било важно.
МОЈА ДРУГАРИЦА МЕНДИ.
Ето, то је написала. Била сам тако срећна. Чинило ми се да ми је над главом право сунце и да плешем окупана топлим, жутим зрацима…"

КОФЕР КЛИНКА
Аутор: Џеклин Вилсон
Издавач: Вулкан издаваштво

"Већи део живота провела сам као јединица. То ми нимало није сметало. А онда сам се одједном нашла у правој гужви. Сада имам пет и по полусестара и полубраће…"
Када су јој се родитељи развели, десетогодишња Анди мора да се прилагоди новом животу – животу у коме је она сада део две различите породице. То је лако као азбука. Тако сви кажу. Али све што Анди жели је…
"Желела сам да нас троје – мама, тата и ја – останемо заједно на старом месту, у вили Дудињи. Заправо, нас четворо, ако се рачуна и мој мали силванијски зец Ротквица."
Pin It Now!

Нема коментара:

Постави коментар

Блог о лепим стварима за децу - дизајну, дечјој одећи и моди, играчкама, беби опреми, књигама и сликовницама, филму и позоришту за децу