Нешто тражите?

среда, 26. јун 2013.

Петогодишњи Матео нова модна икона

Деца Анџелине и Бреда, Бекамови наследници у „Барберију” и мала помодарка Сури Круз у жижи су јавности због дизајнерске гардеробе коју носе. Међутим, појавио се један клинац који их је све одувао, а познатог родитеља ни на видику.
Петогодишњи Алонсо Матео је вероватно најбоље обучено дете на свету. И већ има 2500 следбеника на Инстаграму са којима дели своје стајлинге.

На свакој слици има другу, самоуверену модну позу, са руком у џепу или погледом у даљини. Око њега су палмине гранчице, базени и незаобилазни пас а и неколико „аутопортрета” које је сам направио ајфоном испред огледала.

Његова мама једнако је „скоцкана” у „Живаншију” и „Шанелу”, тако да је лако погодити одакле је Алонсо наследио свој модни укус.

Луиса Фернанда Еспиноса је модна стилисткиња која синовљеве слике качи на свој Инстаграм са 127.000 следбеника, пре него што се појаве на Алонсовом профилу.

Дечак сам бира шта ће да обуче, иако Луиса каже да га понекад усмери ако нешто што он изабере баш и не функционише или није прикадно за временске прилике.

Када изађу напоље Алонса често сликају и непознати пролазници, иако он уме и да их одбије уколико је преуморан.

За разлику од многих мајки, Луиса има среће што њен син обожава да иде у куповину.

То што Еспиноса ради за магазин као што је „Харпер'с Базаар” и плата Алонсовог тате - власника једне приватне фирме - омогућавају породици, која се доселила у Калифорнију из Монтереја, довољно новца и логистике да подржи заједнички хоби маме и сина.

У једном интервјуу Луиса је рекла да су Алонсови омиљени комади одеће војничке чизме и наочари а да је однедавно опседнут лептир-машнама.

Неки корисници интернета критиковали су породицу Еспиноса што одгаја сина - који има и ајпод и ајпед и ајфон – да буде материјалиста и да за једног петогодишњег дечака он превише брине о свом изгледу.

Мама Луиса је одмах стала у његову одбрану:

– Људи воле да осуђују друге. Ако одемо у куповину и он хоће мокасине какве носи његов тата, а ја могу да му их приуштим, онда му купим. Добро одгајамо наше дете. Он је васпитан, скроман, сладак дечак. Мислим да не размишља о томе како је модно напредан. Превише је мали за то – каже мама Еспиноза. (Блиц)


Pin It Now!

2 коментара:

  1. Mojunuuk ima 5 ipo godina,lepsi je trista puta od njega a raste kao pravo dete.Vozeci biciklu na dva tocka,jureci za loptom,roneci u gumenom bazenu,saznajuci i grajuci se sa dinosaurusima koje obozava.Zivi u prirodi,jede zdravu hranu,uci se vrednostima,moralu,postenju A kada je pocepao 5 trenerki na kolenima jer stalno juri,ja sam mu ih kreativno zakrpila i izvezla.On je bio odusevljen i redjao ih po krevetu jer ne moze da izabere koju ce da obuce.Meni se zahvali za bilo sta sto mu kao baka poklonim.Ubere mi cvetic i donese.A skoro je rekao mami-ne brini nista ,ja sam tu kad ti i tata ostarite ja cu Vas da cuvam. Srpsko tranziciono unuce.Nije u brendiranom al VREDI:))

    ОдговориИзбриши

Блог о лепим стварима за децу - дизајну, дечјој одећи и моди, играчкама, беби опреми, књигама и сликовницама, филму и позоришту за децу