Нешто тражите?

понедељак, 3. јун 2013.

Новорођенче у креативном објективу

Када стигне нови члан породице, сви се одмах дохвате фото-апарата и почну да шкљоцају и шкљоцају... Наравно, неки то раде мало маштовитије од других, па тако настају права мала фото ремек-дела на тему новорођенчади. Због тога смо мало прокрстарили интернетом и пронашли много оригиналних идеја за прве фотографије које неће бити занимљиве само вама, већ и онима који, пошто нису њени срећни родитељи, не мисле да је ваша беба једина, најлепша и најзанимљивија тема за сликање у универзуму. 
 
Прерасто сам меду, али бату нећу никад!
Све што ми је потребно носим са собом!

Чисто да се зна ко је сада у “првом плану”

Рода је била у журби, а никог није било код куће...
Ова рода је ипак могла да доплати за препоручену пошиљку
Ручица у добрим рукама
И док спавам, умем да позирам!
Шта ли ћу ја бити кад порастем?!

За оне који још нису чули, стигао нам је један пар ножица!

Где треба да потпишем пријем?

Чак и коса ми је фотогенична!

Дакле, ти си била у маминој тиби!

Све играчке су заспале.
Премијеран наступ ван маминог стомака

Мама, читаћу ти сутра, сад сам много уморан!

Принцеза је рођена!

Не, нико ме није љубио, откуд вам то?!



Pin It Now!

Нема коментара:

Постави коментар

Блог о лепим стварима за децу - дизајну, дечјој одећи и моди, играчкама, беби опреми, књигама и сликовницама, филму и позоришту за децу