Нешто тражите?

среда, 6. фебруар 2013.

Креативни центар поклања вам награђивану књигу "Дај ми крила један круг"

Владимир Андрић је свакако „најгледанији дечји писац” како је то рекао Мошо Одаловић. Уредник програма на РТС-у ће вам можда звучати безлично, али ако поменемо надалеко познатог и вољеног Пустолова или серијал Лаку ноћ децо, Андрић ће вам бити познат.
Најбоље песме и приче по избору самог аутора чине збирку "Дај ми крила један круг". Маестрално се поигравајући дословним и метафоричним значењима у својим песмама и причама, Владимир Андрић ствара посебан говор и свет у којем овештали изрази и значења постају поново нови и свежи.
Тридесетак песама и дванаест прича тако представљају својеврстан сплет духовитих књижевних мајсторија и надахнутих илустраторских игара. Ове досетке и играрије у маниру онога што називамо школом Душка Радовића подсећају нас на најбоље у нашој књижевности за децу.


Владимира није било лако испратити па је прави мали тим око ове књиге добио прилично тешке задатаке. Ово се пре свега односи на илустраторе који су морали да се изборе са тим да достигну и ухвате ову разиграну мисао. Милан, Ивица и Коста унели су различите сензибилитете и своја промишљања над овом књигом. Добили су свој простор али није било увек лако носити се са овим прачетом слободе. Лакоћа играрије између мисли и емоције које се крију иза редова понекад су били готово неухвативи. Однос између текста и илустрације је такав да један другом не парирају већ да се надовезују. Тамо где је текст престао наставила се илустрација, која је оставила или боље речено отворила, простор читаоцима за домаштавање и промишљање, неко ново читање и откривање нових порука.
 

ДАЈ МИ КРИЛА ЈЕДАН КРУГ
написао Владимир Андрић
илустровали Коста Миловановић, Милан Павловић, Коста Миловановић
Креативни центар 2006

Награде:
• 51. међународни београдски сајам књига
Награда за најбољу дечју књигу у 2006. години
• 43. нишки сајам књига и графике
Повеља Иницијал за дело које спаја или којим се прожимају садашњост и будућност
• Награду Невен за најбоље илустровану књигу 2006. године жири је доделио Милану Павловићу, Ивици Стевановићу и Кости Миловановићу за илустрацију књиге Дај ми крила један круг Владимира Андрића
• Новосадски сајам 2007. (13. међународни салон књига)
Велика награда Добар дизајн за показане успехе у реализацијама доброг дизајна додељена је тиму илустратора који је илустровао књигу Дај ми крила један круг
• Центар за књижевност и медије за децу и младе Југоисточне Европе са седиштем у Бугарској доделио је почетком јуна 2007 Владимиру Андрићу награду за књигу Дај ми крила један круг


Креативни центар поклања читаоцима Детињарија 2 примерка књиге Дај ми крила један круг.

Како да учествујете? 

Оставите испод текста коментар и напишите коју књигу из свог детињства бисте волели данас да видите у књижарама?

Не заборавите да напишете и своју и-мејл адресу како бисмо могли да вас контактирамо. 

Игра траје до среде, 13. фебруара, када ћемо објавити резултате. Срећно!

Ево и резултата претходне наградне игре Креативног центра. Примерак књиге Школа освојили су: vobidoo@hotmail.com и nymphadora.cullen@gmail.com.

Честитамо добитницима које ћемо контактирати и-мејлом ради договора око преузимања награде. Осталима желимо више среће следећи пут. Останите уз Детињарије! 





Pin It Now!

112 коментара:

  1. Lepa knjiga. Nasa omiljena knjiga iz detinjstva je riznica pesama Cika Jove Zmaja. Ali mislim da moze da se nadje u knjizarama, na svu srecu!:)
    creemtamy@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  2. :)
    danijelalabudovic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  3. Poletarac! jelenamatovic77@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  4. Orlovi rano lete!
    <3
    lukakomad@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. Najlepse bajke sveta - braca Grim :)
    stefika10@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  6. Uh, teško, teeeeško pitanje :)
    Moje omiljene knjige iz detinjstva su recimo: "Orlovi rano lete", "Tom Sojer", "Mala Vju", "Srce", "Kozeta", "Dečaci Pavlove ulice", "Patuljak iz zaboravljene zemlje", "Čarobnjak ide gradom", pa onda sve moguće i nemoguće što su napisali Desanka Maksimović i Duško Radović, ali i ruske bajke, kao i bajke H.K.Andersena :)
    Nikako ne mogu da se odlučim, da izdvojim samo za jednu najdražu knjigu, koju bih volela ponovo da vidim u knjižarama i koju bih pre svih ostalih preporučila svojoj deci da je pročitaju.

    oljam034@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  7. Ostrvo sa blagom od Stivensona
    selmanovicn@yahoo.co.uk

    ОдговориИзбриши
  8. imam sina od dve i po godine.stalno kupujemo knjige i citamo. zna dosta pesmica,ali sam primetila da kad ga teram da izrecituje nesto pred nekim,prvo ga svi pogledaju sa cudjenjem,pa se tek onda kao oduseve. to su uglavnom mame koje imaju decu istog uzrasta. lepo je sto poklanjate knjige.preplavili su nas ''bakugani'', ''vinx vile'', ''ben 10''... inace,sestra i ja kad smo bile male imale smo knjigu duska radovica ''poletarac''. nasla sam na internetu nesto slicno,ali takve nema. bila je ogromna,crna,sa tvrdim koricama,pisanim slovima raznih boja je bio ispisan naziv knjige. e,takvu istu bih volela da nadjem ponovo! :) marijad2009@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  9. Nevidljivi Vili, moja omiljena knjiga iz detinjstva!
    nenadicdejana@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  10. Druzinu Pere Kvrzice :)

    veckos@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  11. Hajdi, obozavala sam je i one bozanstvene u plavoj i zutoj kutijici po 6 ili 10 knjizica sa prelepim pricama ( zaboravila sam cak i izdavaca i autore:( koliko je davno bilo i naravno mama ih je vec nekom poklonila)
    A krila bi nam bas trebala, tekstovi su izmisljeni, ilustracije divne...
    tinamilivojevic81@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  12. ja sam kao devojcica miku antica obozavala a knjige su veliko bogatstvo i mi smo bas u fazi ucenja pesmica obozavamo ih didialoma80@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  13. Jos nam samo ale fale i Poletarac

    delorijab@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  14. konjic grbonjic i jezeva kucica.....predivne bajkice za decu..... lakinatasa@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  15. moze,moze,fali nam u kolekciju

    krstici53@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  16. Poletarac
    Meri Popins
    Prva da je klinci citaju sami, druga da im citam pred spavanje, Znam da ovu drugu negde imam u kući samo ne mogu nikako da je nadjem :(.
    mama.kaja@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  17. Ima mnogo zaboravljenih bajki.Danas deca više gledaju u televizor i kompjuter i nemaju naviku čitanja.Bilo koja knjiga koja ih privoli na čitanje je ona prava.


    vujica2311@open.telekom.rs

    ОдговориИзбриши
  18. odlican izbor
    ekulevska@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  19. oh, prekrasno
    mojkapric@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  20. najlepsi dar za decu Hvala u ime sve dece
    mirjana.lekanic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  21. Bilo bi lepo da kao sto su nama citali i
    mi mozemo da citamo nasoj deci bajke naroda sveta (ruske, nemacke, francuske, kavkaske, engleske, eskimske, uralske itd.).

    gorke73@beogrid.net

    ОдговориИзбриши
  22. Volele bi smo ovu knjigu za nasu malu kucnu biblioteku :))) mala mudrica bi ovo citala kad joj dodju drugarice a i da se malo pohvali izborom knjiga umesto glupih serija indijskih i turskih :)
    pericjelena79@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  23. "Karbonel, kralj macaka"
    spetakovic@yahoo.co.uk

    ОдговориИзбриши
  24. Omiljene knjige iz detinjstva su Pustolovine Vikija Vikinga, Glava u klancu noge na vrancu od Branka Copica i jos puno decjih pustolovnih knjiga jugoslovenskih autora kroz koje smo se ucili drugarstvu, toleranciji, prvim ljubavima.
    dumabird@ptt.rs

    ОдговориИзбриши
  25. Riznica pesama za decu J.J.Zmaj
    shatako@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  26. Branko Copic je jedinstven-knjige su blago i vezem se za knjige i kad se setim neke koje mi nisu vracene uvek mi je krivo sada je moj sin u fazi ucenja pesmica pa se nadamo poklonu hvala unapred....didaloma80@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  27. Družina sinji galeb :)
    mmmmilica@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  28. Ciciban
    cudesaodkesa@hotmail.rs

    ОдговориИзбриши
  29. Pesme o majci
    mika.milosevic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  30. Hajduk u Beogradu
    janjicp94@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  31. Huuuh , ja ne mogu da se odlucim za neku posebno . Ali,iako sam vec veeelika djevojcica i dalje volim da procitam neku dobru staru bajku .
    deskaj80@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  32. Magarece godine
    Branko Copic

    tamarajugbg@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  33. divna knjiga :)
    anaarts16@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  34. Fenomenalna vam je knjiga. Patuljak iz zaboravljene zemlje
    utimotijevic@open.telekom.rs

    ОдговориИзбриши
  35. "Magareće godine" Branko Ćopić i " Autobiografija" B. Nušić
    aana.zpistalo@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  36. "Deca kapetana Granta" Žil Vern
    marijajelenkovic@yahoo.co.uk

    ОдговориИзбриши
  37. Obozavala sam 4 knjige iz Diznijeve kolekcije! Bile su plava, zelena, narandzasta i crvena. Najvise sam volela plavu jer su u njoj bile bajke :)
    sada nemam gde da ih kupim za moju cerkicu koja obozava knjige! voli ih mnogo vise od crtaca i jako sam srecna zbog toga. Sve pohvale za kreativni centar! Imamo i vase knjigice! Misko pisko, Visnja ide u vrtic....
    tamara.vuk@neobee.net

    ОдговориИзбриши
  38. Voja Caric
    ''Sareni most''

    mitrovicaleksandra1984@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  39. Ova knjiga je baš lepa,jako bi voleli da je dobijemo.Mi obožavamo da čitamo Vladimira Andrića.

    anastasijas@rocketmail.com

    ОдговориИзбриши
  40. Volela bih da opet izadje knjiga pesama Ljubivoja Rsumovica ''Ma sta mi rece''
    Moj email je lid.markovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  41. Pero Zubac o... lutki Danji,kasi prasetu,o patuljku,o rastu,o igri,o radosti...o detinjstvu i ljubavi...
    pericka986@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  42. Riznica J.J.Zmaj,Druzina Pere Kvrzice,Orlovi rano lete,Plavi čuperak, Hajdi,bajke Andersena itd. Mogu u nedogled :)) isakovsm@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  43. Erich Kästner: Blizanke
    I. Brlic Mazuranic: Cudnovate zgode segrta Hlapica
    I. Brlic Mazuranic:Suma Striborova
    Ivan Kušan: Lažeš, Melita

    branka_deckovic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  44. Омиљена књига из детињства: Драган Лукић,Из једног џепа(приче о Јасни, приче о Јоци...)
    marija1102@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  45. Volela bih da pročitam ponovo Orlovi rano lete. Verujem da je istovremeno mogu čitati sa svojim detetom. U pesmici Daj mi krila jedan krug uživamo još od kako je izašla u novinama.
    Srdačan pozdrav!
    dana.puskovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  46. Zanimljiva knjiga s lepim ilustracijama...
    Jedna od mojih omiljenih knjiga nekada davno bila je Til Ojlenšpigel
    vukobratj@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  47. hajde da dodbijemo i mi jednu ovakvu zanimljivu ilustrovanu knjigu :)
    milicica1990@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  48. Hajdi,ORLOVI RANO LETE,Pet prijatelja,Hajduk u Beogradu....u,jos dosta,dosta toga...moja cerka(6,5),na svu srecu,voli lepe bajke i price!
    ivanamilovanovic30@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  49. Dajte nam krila jedan krug da odletimo u svet mašte, koji samo dobra knjiga može da stvori. Obožavamo da pobegnemo u svet knjiga i druženja sa raznim likovima kojih se sećamo i kada odrastemo i dobijemo decu!
    Nepravedno zapostavljena "Ježeva kućica" Branka Ćopića je definitivno dečja knjiga za svaku preporuku!
    jelenabanovic79@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  50. Moja omiljena knjiga iz detinjstva je "Hajdi". Ne moram ni da zažmurim, već sada vidim dekinu kuću, zelena polja i odmah me obuzme neka toplina i bezbrižnost. milica.pericin@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  51. Mobi Dik - Herman Melville je prva "veca' knjiga koju sam procitala... Kao mami troje dece i vaspitacici dobro bi dosla ova knjiga, i bilo koja druga naravno :)
    dzikica@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  52. Ima nekih knjiga koje su nam se podmuklo uvukle pod kozu jos odavno,kad smo bili mali, pa nikako da izadju. Ili smo mi uskocili u nju kroz korice pa zajedno putujemo kroz zivot od kad smo se sreli. Ja bih, mislim, sa istim zarom opet citala "Patuljak nosonja". Ne secam imena pisca, ali junaka iz knjige odlicno pamtim. Pozdrav za autore knjige koji ce sa nekim malim citacem, svojim stihovima i ilustracijama, isto tako divno putovati.
    draganak2000@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  53. Vlak u snijegu
    tanjakat@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  54. Nekad su se knjige pisale sa zeljom da ostanu zauvek u secanju citaoca i svaka je ostavljala poseban trag i zbog toga ih se i danas setimo.Pored mnogo lepih knjiga za decu izdvojila bih "Jezevu kucicu",koju sam jedva pronasla na sajmu knjiga za svoje dete i mozda "Druzina Pere Kvrzice".
    dendzili@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  55. Jupi,jeee!Jedva cekam da citam ovu knjigu svojoj decici!!!Zivele knjige!
    83nevena@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  56. Hajdi kod deke na zimovanju.Nadamo se poklonu...
    ivvuk@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  57. Uh, kakav poklon!
    mirjanaidragan@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  58. Bilo bi lepo u knjizarama videti knjigu "Vlak u snijegu".
    alterego.ralic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  59. batasenko@gmail.com
    ,,Breg svetlosti" , ,,Melita, lažeš" , ,,Vinetu"- na primer.

    ОдговориИзбриши
  60. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  61. Zanimljiva knjiga.Ja sam kao dete volele da citam''Toma Sojera''jelenap54@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  62. Kao iz topa "Magareće godine". Ni sama ne znam koliko sam je puta pročitala. Moram je pronaći ovih dana da je dam ćerki da je pročita. Biće oduševljena
    draganatd@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  63. Ja sam čitao "Orlovi rano lete" a posle sa drugarima igrao likove iz knjige
    z.mile@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  64. super, svaka nova knjiga je dobrodosla.. knjiga koja je prva ostala u mome secanju je ''orlovi rano lete''..
    julijana.studen@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  65. "1000 zašto, 1000 zato". Mislim da ste mislili na nešto drugo ali ja sam ovu knjihu prosto gutala. Videla sam na sajmu neko novo izdanje ali moje staro je i očuvano posle x godina boljeg kvaliteta nego ovo novo
    todoricst@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  66. Najlepse bajke sveta
    marijaceslava@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  67. 2000 milja pod morem
    anita.bukovic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  68. "Hajdi",definitivno.
    jaca_1979@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  69. Kapetan Dzon Piplfoks..:)
    ljubicak13@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  70. " POLETARAC "

    Pozdrav za sve vas koji mislite na nasu decu i unucice.Baba Du.

    dzivaljevic at gmail.com

    ОдговориИзбриши
  71. "Zlatousti", ne sećam se izdavača :-(
    Čitala sam ga za "čitalačku značku" :-)

    ivana.simic.golubovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  72. 20 000 milja pod morem,ili jedna knjiga cijeg naziva ne mogu da se setim.bila je deo lektire za 2 razred O.S.cini mi se da se zvala Mia i cvece,ili tako nesto.:)
    hristi981@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  73. Svaka pohvala za knjigice kao i za nagradu
    Ja sam kao i mnogi obozavala Hajdi pa je tako malo pretrpela i sad fali prvih par strana(od silne upotrebe :) ) Ima jos puno knjiga kao npr : 365 prica za laku noc ,poletarac...
    bobasevic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  74. Harijeta uhoda - Lujze Fichju je divna knjiga mog detinjstva.

    vlaxyjovanovic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  75. Sudbina jednog Carlija, je mojaomiljena

    villanova@verat.net

    ОдговориИзбриши
  76. Secam se da sam citala u osnovnoj skoli knjigu Đavo u Beču i da mi se mnogo svidela ali se ne sećam ko je autor knjige. Volela bih da nađem tu knjigu za moju ćerku!
    anjat83@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  77. Jezeva kucica...
    dusaniveta@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  78. Odlicna knjiga!
    sladjana_pn@hotmail.rs

    ОдговориИзбриши
  79. Poletarac

    limbuspn@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  80. Knjige kad čitam krila mi daju,
    i putovanja moja dugo traju.
    Raznovrsna su, daleka i snažna,
    nestvarna, stvarna i meni važna!
    Sa knjigom sam svuda, upoznajem svašta,
    volim, družim se i mnogo maštam!

    Milica i njena mama se nadaju novim putovanjima sa ovom prelijepom knjigom!
    Patuljak vam priča, Ahmet Hromadžić
    dragana0605@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  81. magarece godine...mi se nadamo i opet ucestvujemo i volimo da recitujemo didaloma80@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  82. Pet prijatelja.. neprevaziđene knjige,,
    miroslav_savic@live.com

    ОдговориИзбриши
  83. pet prijatelja..
    miroslav_savic@live.com

    ОдговориИзбриши
  84. Mali princ...knjiga za sva vremena koja na svu srecu moze da se nadje u prodaji...
    tanjamitrovic35@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  85. Beskrajna prica, Mihael Ende

    tomic.milica.bg@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  86. orlovi rano lete-voleli bih da dobijemo ovu mnogo puta nagradjivanu knjigu a moja decica ce Vam biiti mnogo zahvalna --- didaloma80@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  87. Baron Minhauzen

    saja011@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  88. Ja moje knjige dobro cuvam, tako da ih i moja deca danas citaju :)
    omiljena mi je: Poletarac, ali sam u selidbi izgubila Kineske narodne price za decu, tako da bih volela njih da vidim u izlogu knjizare.
    email: petrovic.marta@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  89. Omiljena mi je Vienetu, tako da bih voleo nju da vidim u izlogu knjizare.
    petrovicufnemanja@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  90. Zadovoljstvo je posedovati knjige Kreativnog Centra. Jos je veci ugodjaj citati ih. A, prava uzivancija, uverena sam da bi bila, sa svojim detetom otkrivati vrli nestasni svet PIPI DUGE CARAPE (posebno u izdanju KCa), bas onako kako je to moja Mama cinila sa mnom. (miljana.m.tomic@gmail.com)

    ОдговориИзбриши
  91. Kada bih morala da izdvojim samo jednu knjigu iz svog djetinjstva kao najomiljeniju, to bi definitivno bio Robinzon Kruso. (alexandra.yo@gmail.com)

    ОдговориИзбриши
  92. Омиљене књиге мога детињства су: ,,Пинокио" и ,,Пипи Дуга Чарапа". Издвојила бих и песме Душка Радовића и Љубивоја Ршумовића. И данас волим да их читам и то највише када их читам мојој братаници. :)

    ivanaika10@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  93. eh,da imam krilja da poletom jedan krug .....

    Dusan Radovic - Postovana Deco
    sanja.mm@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  94. Nekada sam vodila na radiju decju emisiju i uzivala sam da im recitujem i citam razne price i pesme cika Jove Zmaja su nekako najupecljativije- a i sada to radim svojim malisanima-obozavamo knjige i nadamo se ovoj Hvala unapred didaloma80@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  95. Ja sam decak od 5,5 godinica. Obozavam knjige.imam i clansku kartu u biblioteci. Da, da......jos uvek ne znam bas da citam, ali trudim se....slovo po slovo.....ako ne uspem onda gledam slike pa smisljam price, Tako da je ova knjiga bas kao za mene, malo slova, malo slika.....
    cekam, cekam i cekacu dok ne javite mojoj mami da smo osvojili knjigu i onda cu od srece dobiti krila!!!!!


    Mama: Omiljena knjiga mozda ne bas iz rannog detinjstva, ali ostavila duboki pecat je Dnevnik Ane Frank

    snezanah973@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  96. Ovu kjnigu odavno zelimo....a omiljene knjige iz detinjstva su mi "Pustolov" i enciklopedije "Kako?", "Zasto?".....izdavaca Mladinska knjiga.

    morenavidiku@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  97. Ota Hofman: Sat plavih slonova

    jedy023@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  98. mozeeeeeeee

    gosanks@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  99. Hajdi,Andersenove bajke,Bajke brace Grim
    nacvetkovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  100. Omiljene knjige iz Detinjstva - Jan Bibijan na Mesecu, Vinetu, Učeni mačak... Poletarac svakako, kao i Svaštara koju je napisao Dragoslav Andrić. Još i Lajanje na zvezde, Magareće godine i tako dalje...
    Nadam se da će ova lepa knjiga našeg Vlade Andrića biti među omiljenima mojoj deci. (ljudmilada@live.com)

    ОдговориИзбриши
  101. Bajke Desanke Maksimovic, Vašar u Topoli i Dečaci Pavlove ulice. lamponja@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  102. Uf, tesko je odabrati jednu knjigu...
    Ali, prva mi je na pamet pala knjiga "Doktor Jojboli" :)
    Pozdrav!
    prizma3@neobee.net

    ОдговориИзбриши
  103. Тешко је одабрати, али нек то буде Торта на небу мада има још лепих!
    jelena2311@hotmail.com

    ОдговориИзбриши
  104. Dobro je sto jos uvek ima dobrih i kvalitetnih knjiga za decu... Moja omiljena knjiga je poklon od mame i tate za neki 7. ili 8. rodjendan, posebno izdanje, prelepe ilustracije Zemlje Nedodjije... Petar Pan i Vendi... nazalost nema je u knjizarama :(
    makisusek@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  105. Nasa omiljena knjiga je Crvenkapa,pre nekoliko dana smo uzeli knjigu u izdanju Kreativnog Centra,fantasticno je osmisljena,klinci su odusevljeni! Nadamo se da cemo i ovom divnom knjigom upotpuniti nasu kolekciju... :-) suzana.st.ganic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  106. Postovani,
    volela bih da svoju omiljenu knjigu iz detinjstva "Vasilisa prekrasna i druge bajke ",vidim u izlogu knjizara Zapravo ,mislim da sam je videla kod SKZ izdavaca
    Veliki pozdrav od Milice Adamovic iz Beograda
    email adress: milica.adamovic@yahoo.com

    ОдговориИзбриши
  107. knjige o Hajdi !!!
    lorencinzivkovic@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  108. Књиге за децу су; оквирно речено - семе за будући живот! Које семе посадимо читајући кроз цело детињство такав ће нам бити остатак живота. На срећу; много сам читао - и разноврсно тако да сам се кроз све те пусте - ха-ха-ха! - књиге некако оплеменио. Да. То је био мој избор. И до дана данашњег се нисам разочарао због таког приступа животу. Јер човек који чита је као река која тече а који не ћита као камен бачен у живо блато - и који тоне-тоне-тоне... С тога - читајте-читајте-читајте! И ваш живот неће никад бити несрећан...

    ОдговориИзбриши
  109. Моја мејл адреса је - milenkomihajlovic3@gmail.com

    ОдговориИзбриши

Блог о лепим стварима за децу - дизајну, дечјој одећи и моди, играчкама, беби опреми, књигама и сликовницама, филму и позоришту за децу