Нешто тражите?

петак, 11. октобар 2013.

Резултати наградне игре - "Крцко" јастук за дојење

КРЦКО јастук за дојење направиле су две маме, на основу свог искуства при дојењу, али и као спој професија дизајнера и саветнице за дојење. Дизајниран је за различите позе дојења, а посебно се водило рачуна о удобности и сигурности бебе и мајке.


За КРЦКО јастук за дојење пријавило се 47 читалаца Детињарија, а награду је освојио коментар број 34, Милена Мицаковић.

Честитамо добитници, коју ћемо обавестити о начину преузимања награде.

Информације за поручивање потражите  на Фејсбук страни КРЦКО  
Pin It Now!

1 коментар:

  1. Zdravo! Ja sam dobila "Krcka" u nagradnoj igri! Beskrajno smo vam zahvalni suprug, ja i mali Toma! Adresa je: Karađorđeva 60/9, 11300 Smederevo. Moje ime je Milena Micaković Jovanović, a Suprugovo Nemanja Jovanović. Možete poslati na njegovo ime, pošto neću biti ovih dana u Smederevu! Moj broj je 0631839088, a njegov 0642404962. Hvala Vam puno i veliki pozdrav! :*

    ОдговориИзбриши

Блог о лепим стварима за децу - дизајну, дечјој одећи и моди, играчкама, беби опреми, књигама и сликовницама, филму и позоришту за децу